Úvod > Ponuka práce > Informačné technológie > Customer Support Engineer pre interné systémy

Customer Support Engineer pre interné systémy

Ďalšie ponuky v kategórií

Pracovná oblasť:
Informačné technológie
V meste:
Bratislava
Možný termín nástupu:
Ponúkaný druh pracovného pomeru:
Hlavný
Ponúkame:
Náplň práce:
Ponúkaný plat:
Vhodná pre absolventa:
Áno
Podmienky výberového konania:
O spoločnosti:
Keď v roku 1987 dvaja mladí programátori zo Slovenska, Peter Paško a Miroslav Trnka, napísali program na detekciu jedného z prvých počítačových vírusov, ešte netušili, že práve začali písať históriu jedného z najúspešnejších antivírusových programov na svete. Pomenovali ho NOD - "Nemocnica na okraji disku", podľa vtedy populárneho československého seriálu. Pár rokov po nežnej revolúcii založili spoločne s ich priateľom Rudolfom Hrubým spoločnosť ESET.

To, čo sa pôvodne javilo len ako obývačkový projekt troch kamarátov, je dnes najhodnotnejšia slovenská IT firma, ktorá svojou technológiou NOD32 chráni viac ako 100 miliónov užívateľov po celom svete.

Prirodzene, nestalo sa tak zo dňa na deň. Globálny úspech spoločnosti a jej rast naštartoval v roku 1998 zisk prvého stopercentného hodnotenia prestížneho britského časopisu Virus Bulletin. V roku 2016 sa spoločnosť ESET stala prvou spoločnosťou, ktorá získala toto ocenenie po 100-krát za ten istý produkt.

Dnes firma vďačí za svoj úspech viac ako 1400 zamestnancom po celom svete - zviditeľnený nárast z 3 zamestnancov z roku 1987 a 135 zamestnancov z roku 2006. Takmer 700 z nich má sídlo na Slovensku, v hlavnom sídle ESETu.

Veľký dôraz kladieme na výskum a vývoj. Okrem regionálnych centier budujeme aj sieť technologických centier po celom svete - v súčasnosti dvanásť.

V priebehu expanzie spoločnosti sme zostali verní zásadám, na ktorých sme boli založení, a zostávame nezávislí aj pri zdolávaní nových výziev.
Kontakt:
Podrobnosti
Dátum pridania:
16.6.2017
Počet videní:
510